Welcome

这一点那一滴,是我的生活点滴。。。你的出现,使我这么的一点又多了那么的一滴。。
欢迎来到一个简单的女孩,所留下点点滴滴的页面 :D

Wednesday, March 24, 2010

救我

唉……
真的要疯了!!
sot sot sot , and sot!!!
不知什么原因~

考试,考试,又是考试!!
读了等于没读……都不知道自己在读什么?

救我,救我,谁能救救我?

2 comments:

Sky Walker said...

add oil la...
i think the person who can save you is yourself lo...
dunno then ask fren to teach la...
u can de san...
muz tell urself u can...
haha ^^

静珊 said...

thx thx thx...haha
i'll try my best one!!!
u too o!!!